30k ya az kaldı hocam çok merak edıyorum kim haklı cıkacak...bu arada keske coinlerde işlem yapan arkadaşlar bist de işlem yapıp deneyım kazanıp coinlere gecselerdi yıne soyluyorum artık burası son durak deyip para sokduğunuz yerlerden de aşağıya düşecek daha sonra bu ölü fiyat daha aşşağısı olmaz deyip kredili girip batacaksınız lütfen bari kredili girmeyın ayı piyasası görmemiş arkadaşlar bekleyın satmayın satmassınız kaybetmiş sayılmassınız diyecekler ama iş öyle değil enınde sonunda o para sıze lazım olacak ve satacaksınız...