Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi bayramda PTT açıkmı diye girdim galerimiş 18.sayfada öğrendim diyorki belki tatil olabilir helal olsun diyecektim
hahah aynen hocam... güldürdü yazdığınız ama cidden sinir bozucu..... bende 2-3 sayfa okuduktan sonra en alt paragrafın bir üstüne daha belli değil yarın belli olma ihtimali var yazıcını okuyunca cidden dellendim