Hocalarım nacizane kişinin üretimiyle alakalı bir durum değil midir ? Ben basit bir script yazdım. Satışa koydum diyelim. Taban fiyat uygulamasında neye göre dahil olacak çok basit bir şey için 100 ₺ isteyemeyeceğim. Onun ederi 30 ₺ gibi bir rakam bu durumda ne olucak ? Sanat eseri gibi bir sizden çıkan bir şey genelleniyor olması bence yanlış.
Sevgiler.