umutbeedir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de oynardım bir aralar 7 level civarlarında hesapları falan bıraktım şimdi toplulukta takılıyorum
topluluklarda o rekabetçi hissiyatını alamıyorum ben