Tek hesap açarken problem yaşamıyorum. Ama seri bir şekilde açmaya çalışınca checkpoint ler gelmeye başlıyor. Sanırım otomasyonlara karşı ciddi bir önlem alıyor facebook. Token kullanan arkadaşlar da farkındadır durumun.