1 yıl önce evlenin bir arkadaşın, abin, kardeşin olarak sana şunu garanti edebilirim. sadece kız almıyorsun, tüm ailesini alıyorsun. eğer ailesi senden memnun değilse bir şekilde bu konu sürekli yuvana yansıyıp muhteşem noktalara ulaşacak tartışmalar yaratıyor. müstakbel eşin eğer evlilik konusunda var olan kriterlerde ailesine diş geçiremiyorsa vay haline hocam. evlendikten sonra her şey daha da ipe dolanacak demektir. öncelikle şunu düşünmelisin; sen aşık olduğun kadınlar ''bir şekilde'' evlenebilmek için her şeye tamam diyip yutarken, müstakbel eşin sanki durumlar pamuk ipliğine bağlı değilmiş gibi o daire olmasın şöyle ev olsun muhabbeti yapmış. konu gerçekten ev mi? yoksa bir aile oluşturmak mı?
eşya konusunda ise çok sert olmanı tavsiye ederim. vermeyecekler diye korkma, eğer kız istiyorsa bal gibi de verecekler. beyaz eşya ve yatak odası kız tarafına aittir. eğer durumları elverişli ise hiç dokunma o kısma.