KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serbest piyasaya bu kadar müdahale ancak piyasayı bitirmeye yarar.
Piyasa mı kalmış hocam? Asgari ücret şuankinin yarısı iken ben r10 üzerinden şuan kazandığımın iki katını kazanıyordum. Burada ters bir orantı var. Piyasa kötüye gittiği için böyle bir konu açıyorum