Bence olmalı.

Mesela makale sektöründe taban fiyat olmasa şuanda 100 kelimesi 50 kuruştan yazanları görüyor olurduk aynı şekilde tasarım sektöründe de 5 liraya logo yapanları görürdük.

Bazıları senin malın iyiyse pahalıdan satarsın diyor olabilir ama öyle olmuyor. Müşteriyi yanıltıyor. Taban fiyat olunca taban fiyat altı yapanlarınki satılmıyor gerçekten hak edenlerinki satılıyor.