Bilgisayar, telefon, internet gibi kötü alışkanlıkları bırakırsa rahat rahat yaşar. Ayrıca eskiden otobüs mü vardı? Dağları vadileri nehirleri aşarak okula giderdik biz. Şimdiki gençler iş beğenmiyor. Kuru ekmek yiyebiliyorsa şükretsin fazlasına gerek yok.

(!)