Bugünkü açıklamada yasak denmedi. Olsaydı söylerlerdi




İçişleri Bakanlığı tarafından yayınlanan genelgeye göre;
Kademeli normalleşme döneminde; hafta içerisinde yer alan günlerde (Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe ve Cuma) 21.00-05.00 saatleri arasında, hafta sonları ise Cuma günleri saat 21.00’den başlayıp, Cumartesi ve Pazar günlerinin tamamını kapsayacak ve Pazartesi günleri saat 05.00’te tamamlanacak şekilde sokağa çıkma kısıtlaması uygulanacaktır.
Bakanlık 18-19 Mayıs özelinde ayrıca bir yasak getirmedi.


Kaynak