Merhaba arkadaşlar bir adet smm panel sitem var ve paketlerini vs hazırlıyorum şuanda fakat aklıma bir soru takıldı. Önceden SMS onay sitem vardı ve aylık 1200 TL gibi satışım olmuştu Shopier'dan 1 senenin ardından başıma bir şey gelmedi. Şuan açacağım smm sitesinde aylık ortalama 3.000₺ - 5.000 TL satış yapmayı planlıyorum. Sizce PayTR'den bireysel başvuru yapıp onaylanırsa satış yapsam sorun olur mu ? (Vergi vermeden satış yapmanın yasak olduğunu biliyorum bu yüzden boş yorum lütfen yapmayın bu soruyu sorma amacım vergisiz satış yapıp deneyim kazanan arkadaşlara en azından TL vergi için belirli bir TL satış limiti var mıdır?)