2016 yılında kredi çekmiştim ve onu maddi sıkıntıya girdiğim için taahhüdlü 3 ay erteleme ile taksitlendirmiştim. Haziran 18'inde son taksitim bitiyor ve borcum kapanıyor. Bu taksiti erteleme gibi bir imkan sunarlar mı? Yarın bankaya soracağım. Burada aynı durumla karşılaşanlar bunun mümkün olup, olmadığını benimle paylaşabilirler mi?