Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/php/2457714-iki-...asi-sorgu.html su sorunu sirketiniz cozemedi mi peki?
)) Arkadaşın cevabını ben de bekliyorum, bakalım ne diyecek.