Salatalıkta pahalı afiyet olsun
Merakla bekliyoruz kargodan ne çıkacak 😄
125 ne ya

2 öğünlük yemek parası şuan resmen çok iyi inşallah sorun olmaz sonuç gelince bi alıntı yapın merak ettim
Hadi bakalım sonuç olunca alintilarsiniz 😅
Büyük ihtimal atari seti gelecektir.
Hocam salatalık değilde Patlıcan çıkabilir
1 kilo salatalık çıkar
Merak ettim, gelince alıntılarsanız sevinirim
İhtimaller:
1- Başka bir şey veya hiçbir şey
2- Çalıntı ürün
3- Arızalı ürün
4- İçinden parçası alınmış ürün
5- PSN'den banlanmış ürün
Sahte ps3 kolu bile 100 tl
Salatalık da göndermezler artık kilosu olmuş 10 lira
bende merak ettim benim mesajıda alıntılarsanız sevinirim.
Sağlam PS3 gelecektir herkes için değeri aynı olmayabilir. hayrına verecekti belki de olumsuz düşünmemek lazım
125 tlye salatalık bu kadar zengin olsak yeter
Oturduğunuz yeri söyleyin de prize takmadan o bölgeyi boşaltalım
Takip kargo gelince beğeni atarsınız
Hocam eğer ki ps3 çıkarda 250tlye ben alayım sizden
Bizim bi abi oltu taşı tesbih almış 5 adet. 5 tane namaz tesbihi göndermişler gülmekten karnım ağırıdı
Sıcak Takip

Kargo bilgilerini de yazarsanız (Satıcı kargoya verdi, A şubesinde, Yola çıktı vs diye biraz daha heyecan yaparız )
Merhaba, öncelikle hayırlı olsun şimdiden, ne gelecek göreceğiz.
Bu arada salatalık deyip durmayın. Kilosu 10₺ olmuş. Çıkarsa yine iyidir
125TL'ye 1 adet salatalık, milyar milyon sen bu parayı neaaaptın?
PS'nin açılımını sordunuz mu hocam?
Takip
Seni bu kadar iyi niyetle bu dünyada harcarlar hocam
sonucu güncelleyin gelince merak ettim
İnşalallah çalıntı gelmez
Hocam 4 kilo salatalık gönderseler iyi. Salatalıkta pahalı
Yorumlar çok iyi sıkı takipteyim konuyu 😅😅
bekliyoruz
Satıcı siparişi defolu diye iptal etti

para hesaba geri geldi. Doğru düzgün atraksiyon yaşayamadan sonuna geldik