Sen kendini kandirma sen yazilimci filan degilsin


Bosuna kendi triplere sokma yok bunu biz sectik filan diye. Senden isverende olmaz. Neymis gece ulasamayacaksam ne gerek varmis mis mis. Toplanti saat 19.00'a sarktigi icin konusmaya bu saat rahatsiz ettigim icin ozur dilerim diyerek baslayan da var, is bu arkadas gibi yok gece ulasamayacaksam zart zurt diyen modeller de var hayatta.
Doğru sende haklısın.
Yazdığımı dikkatli okursanız, iş veren ağzıyla ironi yaptım ama neyse.
Bunu anlayabilecek pek çıkmadı.