Merhaba, uzun yılladır sadece samsung note serisi kullanıyorum. İşim gereği en güzel performansı bu seride aldım/alıyorum.
Şuan note 5 var elimde, fakat artık sürüm yükseltme zamanı geldi diye düşünüp Samsung note 20 ultra aldım hepsiburadadan, henüz gelmedi ama deneyimleyen var mı acaba ?
Arka kamerası çok konuşuluyor inceleme videolarında, gerçek bir kullanıcı yorumunu merak ediyorum.