Merhaba arkadaşlar bende adsense mağdurlarından biriyim dün hesabım geçersiz trafikten kapatıldı admob reklamlarını bir oyunum için kullanıyordum eğer bu işte tecrübeli sağlam itiraz edebilen varsa buyursun açıldığı gibi 800₺ veririm.
Hocam tecrübeli pek sayılmam ama pm'den iletişime geçiyorum. Bakabilir misiniz?