hocam su anda mobilim. pmden ekran goruntusu atarmisiniz bakayim tam olarak ne olduguna.
OneBerceste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yine ikonlar pasif duruma geçmiş kutucuklar görünüyor.