Öncelikle YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.
Altının ve doların şu anda bu seviyede olmasının sebebi faizlerin aşırı yüksek olması. Yüksek faiz dövizin artmasını bir miktar engeller. Fakat ekonomiye ciddi darbeler vurur. O yüzden eninde sonunda faizleri düşürmeleri gerekecek. Faizler düştüğünde de kurda ciddi bir artış olması yüksek bir ihtimal.