bilimokur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR.

Altının ve doların şu anda bu seviyede olmasının sebebi faizlerin aşırı yüksek olması. Yüksek faiz dövizin artmasını bir miktar engeller. Fakat ekonomiye ciddi darbeler vurur. O yüzden eninde sonunda faizleri düşürmeleri gerekecek. Faizler düştüğünde de kurda ciddi bir artış olması yüksek bir ihtimal.
Tertemiz açıklamışsın