OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün millet full altın bozduruyor. Kuyumcuyuz Ama şöyle bir şey var yükseldiğinde almaya devam eden bir tayfada mevcut. Bize soruyorlar yükselir mi , alalım mı , satalım mı diye ancak biz bilsek düşünce tonlarca altın alır ,çıkınca hepsini kapalıçarşıya satarız . Bunu bilmek imkansız.
hocam peki dolar hakkındaki görüşünüz nedir? 1100 dolar borcum var, 200 dolar alacam bu ay fakat az daha beklemeli mi?