Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlangıç için iyi. Daha iyi bir mikrofon şart ve sadece metin okur gibi okumuşsunuz. Duygu yoğunluğunu vermeniz gerek. Bu işi yapıyorsanız şan ve diksiyon dersleri de almanız gerekiyor. İnternette birçok kaynak mevcut. Not: Müzik ile ilgili değilim, sadece genel kültür olarak belirttim
Merhaba, değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Başlayalı 1 hafta oldu şan eğitimi alacağım, zamanla kendimi geliştireceğimi düşünüyorum. Mikrofonum daha yeni geldi fakat pek ayar yapamadım