Tescili yaptırdığınız danışmanlık şirketi de bu konuda destek olacaktır diye tahmin ediyorum. Benim hiç başıma gelmedi bu tarz bir durum ama ilk tesci başvurum da epey bir soru sormuştum. Tabi ki takliet edilirse olayı da bu sorular arasındaydı. Taklit durumunda öncelikle ihtar göndeririz. Akabinde eğer sonuç alınmazsa ilgili delillerle ve bu durumdan kar ettiğini kanıtlar nitelikte dosyamızı hazırlayıp mahkemeye marka hakkı ihlali davası açarız demişlerdi. Böylelikle uğratıldığınız zarar ve sizin markanızla elde ettiği belirlenen veya hesaplanan kazanç dahil olmak üzere maddi tazminat alırsınız demişti. %90 ı ihtardan sonra kullanmaya devam etmiyor ama demişti.