iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi savunan tipler yüzünden bunlar reklam yapıyor. Sen aldın diye senden sonraki alacak diye bir garanti yok. Bak aşağıda adamlar evini alamamış. Kesin bu adamlar hata yapmıştır değil mi? Faiz almayan adam günah mı işler?



https://twitter.com/eminevimm/status...572216322?s=21
Bu olaya ben baktım 560 Kurtköy projesinin mağdurları bunlar. Bu projede sıkıntı oluşmuş eminevim ve dış kaynaklardan kaynaklı. Eminevi mağduruyum diyen birçok şikayeti okudum ya eminevi sisteminden çıkmış parasını geri almak için 6 ay şartı konulmuş ya da 560 Kurtköy projesi mağduru. Bunun dışında Eminevimden Türkiye'nin 81 ilinde ev almaya çalışıp da tapusunu alamayan olmamış. Olduysa da çok az. Şirketten memnun olanlar mağdurlardan katbekat fazla. Bir de mağdurum diyen kişiler niçin gerçek hesaplarından twwet atmıyorlar da mağdurum tweetlerine yönelik açılmış hesaplardan tweet atıyor anlamış değilim. ben mağdur olsam niye utanayım gerçek hesabımdan tweet atarım. Daha önce doğa koleji beni mağdur etti tüm gerçek sosyal medya hesaplarımdan mağdur olduğumu belirttim daha sonra paramı alınca yazdıklarımı sildim.