Bazı şeyler nasip. Çekme deriz daha çok düşer. Çekersin yükselir kimse bu riski göze alamaz. 2017 Yılında aselsan çok revaçtaydı. O dönem hesabımda 40.000 ₺ para vardı. Sen g.zekalısın, niye aselsana girmiyosun herkes para kazanıyor , ne m.l adamsın diyorlardı. Aselsan o dönem 47 ydi. 47 ₺'den girmedim. Daha sonra sert sert çakıldı ve şu an 14.85 ₺ seviyelerinde. Bölünme vs oldu ama ben o zamandan girip bu zamana kadar beklemeyeceğim için zararda olacaktım. Bundan dolayı nasip diyorum ben.