Bu konuda düşüncelerimi defalarca kez yazdım yine yazıyorum. Bu sistemleri her ne kadar katılanlar kesinlikle kabul etmese de poniz sistemlerdir. Sistem devamlılığı için yeni üye akışına muhtaçtır. Yarın öbür gün yeni üye sayısı düşer ya da sıfırlanmaya başlarsa hiçbir şekilde hakkınızı arama ihtimaliniz yok. Devletin yeni getirmiş olduğu yasa sadece bu işi yapan küçükleri piyasadan silmek için işe yarıyor yani yarın öbür gün Eminevim, Birevim vs paralarınız toplayıp kaçarsa devletin hiçbir şekilde bir teminatı ve sorumluluğu yok. Hepsini geçtim hadi diyelim kaçmadılar çok güvenilirler vs diyelim siz girdiğiniz miktardan ödemenin size geldiği zamana kadar ev fiyatı o şekilde kalmıyor ve ekstra bir yerlere daha borçlanmanız gerekiyor.