Basınız sağolsun. Bende 2020 kasımda kaybettim kedimi çok severdim. O acı anlatılmaz zaten sizin acinızıda çok iyi anlıyorum. Konu hakkında bi bilgiye sahip degilim baş saglığı dilemek istedim