2004 saydım ile başladım Ogün'ü dinlemeye bugüne kadar hiç bırakmadım. Resmen bu şarkılarla büyüdüm. Şuan yaş 29 olmak üzere video klibi izleyince yaşlandığımı hissettim.


Şarkı da bir ayrı güzel olmuş yaşının gereği biraz dinginleşmiş. ( Daha önceki sarkilarinda da dingin olanlar var ama bu ayrı bir güzel olmuş video klip ile birlikte )


https://www.youtube.com/watch?v=Hx4o...ature=youtu.be