Bilgisayarda ağ bağlantılarından ethernet ipv4 ip ve dns ayarını otomatiğe alıp dener misiniz?
Denedim hocam, hatırladığım kadarıyla bilgisayarı ilk aldığımda o kısımdan ayrıntılara girip speed&dublex tarzı bir sekmeden ayar yapmıştım. Öyle düzelmişti. Aynı işlemi yaptım o da olmadı.