U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 dolar pahalı geliyorsa almazsın olur biter yok kazık yok fiyat çok phahalı yok saçmalamayın falan bunlar yanlış tabirler.

Senin yapamadığın birşeyi bu arkadaş yapmış ve 400 dolar da fiyat istemiş ki bu gayet normal

YAPABİLİYORSAN KENDİN YAP demiş en doğrusunu demiş.

Haksızsın ama sanırım haklı olduğunu düşünüyorsun ki buraya konu açmışsın
benim yapamadığım birşey değil hiç tiktok ile uğraşmadım instagram ve tiktok için olanı yaptım. ayrıca arkadaş hiç kaynak göndermiyor yani ayrı satılan yazılımlar için bahsediyorum.