400 dolar pahalı geliyorsa almazsın olur biter yok kazık yok fiyat çok phahalı yok saçmalamayın falan bunlar yanlış tabirler.
Senin yapamadığın birşeyi bu arkadaş yapmış ve 400 dolar da fiyat istemiş ki bu gayet normal
YAPABİLİYORSAN KENDİN YAP demiş en doğrusunu demiş.
Haksızsın ama sanırım haklı olduğunu düşünüyorsun ki buraya konu açmışsın