site.com olan benim site adresim hocam maili yollayacak mail adresi
gönderim yaptığınız yer site.com adresi size mi ait? demek istediğim o hata mesajında gönderim yapan veya yapılan "kayit@site.com" böyle bir adres var mı gerçekten? yoksa onu örnek olması açısından siz mi yazdınız hata mesajı kısmına?