İşin özü kolay bi iş değil kesinlikle yemliklerini dolduruyum suluğunu dolduruyum 2 gün uğramayım diye bişey yok hergün gireceksin içine ve çok bağlıyor biyere gidemiyorsun 100 tavuk için değmez bence büyük ölçekli kârlı ama zahmetli bir iş tercih sizin.