Size şöyle anlatayım hocam küçük başlanacak bir iş değil kesinlikle 100 tavukla başladığında yıllık verime baktığında kesinlikle kâr bırakmıyor çünkü yem fiyatları gerçekten çok pahalı 120 tl ye alıyordum ben yemin çuvalını geçen sene. Tavuklar belirli periyotlarda yumurtadan kesiliyor bazen strese giriyo yumurta yapmıyo bu zamanlar hep zarar yazıyor. Alacağın cinslerde çok önemli ataks övüyor mesela herkes ama atakslar agresiftir baskın olanlar diğerlerinin üzerine çıkıp kafasını delene kadar gagalıyor mesela. Kesinlikle kuluçkadan almanı önermem direk yarka almalısın kuluçka yapayım büyüteyim masraf kısayım demekle olmuyor alacağın yarkadan pahalıya denk gelir kuluçkadan yetiştirmen