atillademirad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben gate kullanıyorum. Tüm altcoin sepetim gate'de bir problem yaşamadım. Düşünürseniz %20 komisyon linkide atabilirim.
%20 komisyon ne oluyor hocam