İş yükünü entegratör ile çözebilirsiniz. Diğer sorunuza gelirsek;
Bizde fatura almayan müşteriler için tek kalemde toplayıp kesiyoruz ama sadece nakitlerde bunu yapıyoruz.
Havale ve kredi kartı işlemlerinde, tek tek kesiyoruz. Muhasebe bu şekilde olmasını istediği için.
Öğrenmek istediğim cevap buydu çok teşekkürler.