Federasyona, hakemlerine ve bjkye yatan takımları tebrik ediyorum.
Hocam sizde mi yattınız? Tebrik etmeyi bilmiyorsunuz kusura bakmayın tüm spor yazarları Beşiktaşın şampiyonluğu hak ettiğini yazdı sizde spor duayenlerinden birisiniz sanırsam.
Ayrıca spor yazarları ile ilgili kaynak ya gösterebilirim.