chavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom'un yavaşlığından dolayı bu iki firmadan birisine geçmeyi düşünüyorum fakat bu firmalar da sanırım Türk Telekom altyapısı kullanıyor. Yine aynı yavaşlıkta mı olur? Hangi firmaya geçeyim? Bu firmalar ile yaşadığınız deneyim var mı?
hocam alt yapı aynı sadece bu bahsettiginiz iki firma daha uygun fiyata hizmet veriyor türktelekomda resmen kazıklama derdınde bır fırma . bu bahsettıgınız ıkı fırmadan da mılenıcom tavsıye ederım arızlarada turknete telefon uzerınden ukaşamazsınız sadece arızanızı rtıcket uzerınden bıldırebılırsınız lakın mılenıcom da arayıp gorusebılecegım bır cagrı merkezlerı var ben 2 yıldır fıber altyapı ve 3 yılda vds hızmetlerını kullanıyorum sıkıntı yasamadım

eger bu operatorlere gecıs yapacaksanızda kontratınıza 3-4 gun kala bu bahsettıgınız ıkı operatorlerden bırıne geçiş yapın abonelıgı kapatıp tekrar actırmayın kurulum ücretleri yansımasın sıze siz ve diger arkadaslar millenicom servis sağlayıcısını düşüneceklerse karsılıklı 1 ay ücretsiz kullanma promosyon kodunu iletiyorum kod : C4FAA322