onursultansu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapmış olduğum çok basit bir webview uygulama var bunu ios'a uyarlamak istiyorum bunu nasıl yapabilirim
Dilerseniz pm gönderin hocam. IOS için aynısını yapabilirim.