Dar kadroyla, kısıtlı imkanlar dahilinde çok anlamlı bir şampiyonluk aldık. Yok yatmışlar da yok eski oyuncumuz penaltı yaptırmış. Adam maçı bile izlememiş kimin penaltı yaptırdığını bilmiyor.
İkili averajlarda da üçlü averajda da genel averajda da biz şampiyonduk zaten. Hadi gidin transfer falan yapın