Konu
Ayı sezonuna mı girdik ?
16-05-2021, 02:58:30
#1
hyperiahd
Takip ettiğim bir çok yayıncı 47 direnci kırılırsa 36-37 lere kadar gider diyordu btc. Şuan düştü. Sizce gidermi 36-37 lere ne yapmalı ?