hocam benimkinde bu şekilde ayarlı. @onruzl arkadaşında dediği gibi kayıt ettiğin yerden de hostingsiz yapabilirsin ama domaini aldığın firma o hizmeti bedavaya vericekmiş gibi durmuyor

https://ibb.co/Pmw0wMX