ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boynunuzu soğuk suyla yıkayın. Kafasınızı kesinlikle arkaya doğru uzatmayın. Hafif bir kolanyolı pamukla tambon yapın.
Hocam Fikriniz İçin Teşekkür Ederim İyiki Demişsiniz Yaptım Geçti, Hematofobim Var İçim Ürperdi Dayanamadım Konu Açtım