İlk onay geldiği an kabul etmiştim. Her her yere kimlik bilgilerini gönderiyoruz whatsapp'nin verileri işlemesinden mi korkacağız.

Veriler zaten çatur çutur işleniyor şimdi bak işliyorduk bari onay ver de ayıp almasın diyorlar.
Mark'ın hayrın bedavadan reklamsız sevgilinle mesajlaşmanı mı sağlamasını bekliyordun?