İşin piriyle kıyaslamışsın sen ya

Bunlar üst düzey eğitim almış kişiler hocam. Seslendirmen kursuna beni de çağırdılar. Erdoğan Arıkan, Trt spikerleri sesim için geçer not verdiler ama işin eğitim kısmında takıldım. Erdoğan Arıkan bu sesi kesinlikle değerlendir demesine karşılık öyle içimizde ukte olarak kaldı. Arada arkadaş çevresi içinde söyleyip, ilgiyle karşılaştığım bir sestir bu

Artık hobi olarak bir şeyler çıkartmayı düşünüyorum. Sesime olan tepki konusunda çok fazla şeyler söylendi. Ama işte o işler öyle olmuyor. Bir kere lokasyon'dan kaybediyorum. İstanbul'da olsam çok güzel kurslar var oralar da. Seslendirme kursuna çağrıldığım platform istanbul'da kalmam gerektiği söylemişti bu işler için ama olmadı. Hayırlısı

Bir optimus prime hayranıyım. Bir gün onu da yaparsam paylaşırım. Umarım ona da Peter Cullen atmazsın