Yeni birşey değilki bu şaşılacak birşeyde değil. Ülke zaten teksas gibi bir kavgada herkez belindeki silahı çekmiyormu yada birtek bunları gören ben miyim

Hem ülkede yasa dışı silah elde etmek zor birşey değil ki . Türkiye de kaçakçılık ne zamandan beri kontrol altına alındı ki .Birkaç bin liraya silah bulursun