Bıktım şu boş insanlardan, kutlama yapıyorsan yap evinde. Uyuyanı var, hastası var; milletin canı sıkkın ve bütün geçim problemleri kapıya dayanmış şunların uğraştığı şeylere bak. Olay çıktı sandım pencereyi kaç defa açtım...
Edit: Bu yorumu yazarken pompalı silah sesleri gelmeye başladı.