Aynen hocam ikili tepe ve negatif uyumsuzluk vardı ama sırf kötü adam olmamak için konu açmadım. Herkes kendi kafasına göre takılsın. Herkesin zararı kendine uyarıp kendimi neden yorayım?
zaten uyarmak zorunda da değilsiniz hocam kazanan da kaybeden de kendisi bilir.