Hocam benim bir sorum var size? Benim TR adsense var ve Türkçe blogumda aktif. Şimdi yabancı bir site açmak üzereyim. Bunun adsense işlemlerini nasıl yapayım, aynı adsense hesabımla mı başvuru yapayım. Yoksa yurtdışındaki bir arkadaşıma mı yeni adsense açtırıp, öyle mi devam edeyim ?
Cevaplar için teşekkür ederim.
Adsense hesapları satıyorlar ingiltere domain onaylı olarak, bende satmaktayım, Pinletme işi için yurtdışından arkadaş gerekli oda mevcut bizde, o şekilde yaptırabilirsiniz, hesap açmayı arkadaş yapıyor tam bilgim yok fakat başka adsense kullanırken moz gizli sekme kullanın