Yabancı adsensede yabancı yayıncılar var, önerim yabancı adsenseyi denemenizi, deneyin tmb yi görün mükemmel birşey tabi size kalmış
Hocam benim bir sorum var size? Benim TR adsense var ve Türkçe blogumda aktif. Şimdi yabancı bir site açmak üzereyim. Bunun adsense işlemlerini nasıl yapayım, aynı adsense hesabımla mı başvuru yapayım. Yoksa yurtdışındaki bir arkadaşıma mı yeni adsense açtırıp, öyle mi devam edeyim ?
Cevaplar için teşekkür ederim.