Hikayeye veya dalaveraya gerek yok. Öncesinde konuşmuş olmanı gizlemene korkmana da gerek yok kendine delikanlılığına güveniyorsan.
Ki zaten kızın babası ne kadardır berabersiniz neler yaptınız neler yapmadınız gibi bişey sormaz. Sen de bi şekilde anlatmayacaksın tabi ki. Ama konu ciddi bi konu ise senden önce senin babanı görmesi yada arada tanıdık bi aileden hatrı sayılır birinden bunu duyması çok daha sağlıklı sağlam ve kalıcı olur.
Maddi kısma çok takılma ben düğünümden 3 ay önce cebimde 300 lira bile yokken girdim bu işe.
Tabi hepten korkma deyipte bodoslama dalma, büyüklerinden akıl al kendin ölç biç değerlendir yolunu çiz.
Niyetin güzelse hayatında güzel olur kardeşim ben bunu söyler bunu bilirim.